Galerija

Galerija Domžale

Mestni trg 1, 1230 Domžale, trgovski kompleks Vele

Odprta v času razstav: od torka do petka od 10.00 do 12.00 in od 17.00 do 19.00, ob sobotah od 10.00 do 12.00; ob praznikih, nedeljah in ponedeljkih zaprto.

Za skupine (več kot 10 oseb) po dogovoru tudi izven časa odprtosti.
Vstop prost, dodatna ponudba plačljiva.

Vodja programa Galerije Domžale:

Jurij Smole


GALERIJA DOMŽALE 

Likovno-izobraževalni program Galerije Domžale deluje že vrsto let in se z organiziranimi vodstvi po razstavah in ustvarjalnimi delavnicami navezuje na sodobno umetnost.  Programe vodenih ogledov in delavnic, ki vsebinsko izhajajo iz posamezne mesečne razstave, prilagodimo različnim starostnim stopnjam.


 

VSTOPNINE

 

Mladina

Odrasli

Individualni ogled v času uradnih ur

-

-

Skupina z vodenjem

0,50

1,00

 

PEDAGOŠKI PROGRAMI

 

Mladina

-

 

Prvič v galeriji  (30-45 min)

Tematsko vodenje s poučnimi ustvarjalnimi igrami

 

3+

1,00

Galerijska učna ura (45 min)

Tematsko vodenje (učni list)

OŠ, SŠ

1,50

Galerijska učna ura z ustvarjalno delavnico (90 min)

Tematsko vodenje (učni list) z ustvarjalno delavnico

OŠ, SŠ

2,00

Cene so v EUR, brez DDV, pri vstopnini in pedagoškem programu se DDV ne obračunava.
Cene programov so po osebi, spremljevalci imajo vstop prost in brezplačno udeležbo. Če ni drugače določeno, skupino predstavlja udeležba več kot 10 oseb.

Prost vstop 
- Ogledi predšolskih otrok ter otroci in mladina s posebnimi potrebami do 18 let v odpiralnem času;
- Ogledi vseh obiskovalcev ob Kulturnem prazniku (8. februar), Dnevu muzejev (18. maj), Muzejski poletni noči (tretja sobota v juniju) in Ta veseli dan kulture (3. december).

Popusti
Invalidnim osebam in organiziranim skupinam invalidnih oseb nudimo 50 % popust za vse storitve. Med invalide uvrščamo gibalno ovirane osebe (vezani na invalidski voziček in drugače močno omejeni v gibanju), senzorno ovirane osebe (z okvarami čutil, slepi, slabovidni, gluhi…), intelektualno ovirane osebe (zaradi poškodb ali bolezni, avtisti, dislektiki…) drugače ovirane osebe (kronično prizadeti, multiple bolezni, delovni invalidi, vojni invalidi) ter osebe s posebnimi potrebami.

Prijava
Za organizirana vodstva, delavnice in pedagoški program je potrebna predhodna prijava 14 dni pred načrtovano udeležbo/dogodkom. Najavljenim skupinam nudimo vodene oglede in druge programe tudi izven odpiralnega časa.


Cenik je sprejel Svet zavoda na svoji seji in velja od 1.4. 2018.

Cveta Zalokar Oražem
direktorica

ROMAN SLEKOVEC
Oktober 2017
Umetnost Romana Slekovca nas popelje v kritičen odnos do našega vsakdana, razpetega med izpolnjevanje obveznosti in zelo malo vsebin, ki nas delajo človeške, da ne rečem – nas izpolnjujejo. Predmetnost in podobe skozi slike so njegova izrazila, s katerimi nas preseneča, razburi in osredotoči hkrati.

DRAGO LESKOVAR /STANKO MAKUC
November 2017
Umetnika nam bosta ustvarila kolaž za čutila: poleg slik, ki jih bosta razstavila v Galeriji, bosta uprizorila še performativni del dogodka, kar se v naši Galeriji redkeje odvija. Dogodek bo izjemno zanimiv, saj publiki obljublja več kot samo pogovor z avtorjema.

Žiga Gombač / Igor Šinkovec, Andrej Rozman Roza / Damijan Stepančič
Boštjan Gorenc Pižama / Tanja Komadina
December 2017

V tem času se bomo spomnili našega velikega pisatelja in analitika slovenske psihe – Ivana Cankarja, ki je s svojimi deli nenehno aktualen. Z našo razstavo večih avtorjev - literatov in likovnikov, bomo vstopili v Cankarjevo leto na poseben način: skozi strip v originalu. Žanr, ki je ponovno v vzponu, ker nam skozi risbe, slike in besedila približa zanimive vsebine, ki se jih mogoče še nismo lotili.

IZBOR PUBLIKE
Januar 2018

V novo leto vstopimo z » Izborom publike«, domačinom, ki bo predstavil 11 kamnitih kinetičnih kipov in eno statično, splošno, kamnito informativno stelo. Kiparja vsi poznate, ne poznate pa toliko njegovega kiparskega dela, saj redko razstavlja, res pa je tudi, da je izdelava kamnitega kipa dolgotrajno opravilo.
MAŠA GALA
Februar 2018
OGENJ!
SVETLOBA!
ČISTE BARVE!
MAŠA!

PETER KOŠTRUN
Marec 2018
To, kar bomo videli in o čemer bomo spregovorili, niso fotografije. So ambienti, domišljene pokrajine, praznosti, odsotnosti, polne emocij ali brez njih. Lahko so strastne želje in lakota po svetlobi; nasičenost vlage ali suhost prežgane, puste pokrajine.
Veste kaj je največja puščava?

ERVIN POTOČNIK
April 2018
Reliefi, ki jih ustvarja, so opne, skozi katere vstopa v najtanjšo možno snovnost kipa, ki je skoraj postal slika, ker tako tudi izgleda. Opne so nenavaden spoj dveh tankih medijev: platna in papirja, ki drug drugega obdelujeta in gneteta v občutljivo, rahlo zgubanino, membrano, ki v resonanci s krvavo rdečo in velikim formatom kliče k ritualu. Ritualu darovanja.




BRUN, KOPECKA, LOITZL, TUTTA, ŠUBIC: Srednji svet
8. – 22. november


Dela, ki nas bodo navdušila z nenavadno svežino, vzorci in iskreno povednostjo figure, nas prepričajo o vitalnosti in moči prostora, povzetega po literaturah srednje Evrope. Pred nami je močna in neformalna skupina umetnikov, ki s svojo akcijo potrjujejo pojem mehkega trebuha celine, ki to sploh ni. Obstoj tega prostora je metafizičen in se vede kot elastična gibka koprena, kot moder oblak umetnosti vseh vrst.

Začutimo jo na naših potepanjih in obiskovanjih galerij, doma ali v bližnji tujini, z branjem literature, ki jo močno določa in povezuje prav prostor nastanka ali izvor avtorja, ki mu težko ubeži. Zveni kot glasba teh dežel, ki skozi vse čase zveni prav značilno pripadno temu prostoru ali pa prehaja v gibljive slike idej in genius locija te alegorične geografije.

Neprestano prežemanje duha z našim skupnim prostorom, v katerem si delimo dih in vse oblike obstoja, poraja način čutenja in bivanja. Deluje skoraj kot iluzija, a je v svoji resničnosti močna in na nek način blaga. Po vseh minulih katastrofah, ki smo si jih uredili in izpeljali sami, je eterično zasvetila in še vedno ji nekako uspeva preglašati grobosti in nesramnosti atlantskih in tatarskih vetrov.

Srednja Evropa, srednji svet.

Avtorji se oglašajo vsak s svojim izvornim rokopisom, a ne  morejo ubežati občutku in ideji srednjega sveta, kljub neotipljivosti in zmuzljivosti konkretne vrednosti. Vsa preteklost, tragična in dionizična, je vtkana v to pletivo in nanjo tisti, ki smo v umetnosti, na nek način naivno računamo, kljub besom tik pod površjem. Idejo srednjega sveta branimo z vzorcem, s pripovedjo o telesnosti na vse možne načine izmov ali osebnih invencij. Strukture, simetrije, kompozicije in obrati pomenov skozi formo, so kljub trditvam drugega sveta še vedno močne in zgodbo umetnosti tega prostora celo gradijo naprej.

Prav povezava na videz različnih pristopov je tista, ki vzdržuje to breztežno, izjemno pomembno idejo Evrope, ki smo jo v svojem delu srednjega sveta preveč pozabili zaradi lastne negibnosti in hotenega zapečkanja. Ta povezanost je velik dar v katerega smo se rodili; četudi je metafizičen, sije in nas ohranja.

Če se že sami ne premikamo dovolj v našem širšem okolju, pa vsaj dopustimo, da nam ta metafizična geografija pokaže kdo smo in kam spadamo.
V veličastno metafiziko srednjega sveta.

Jurij Smole, akademski kipar










 
November 2018
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Danes
(2)
18:00
KO IZGUBIŠ VSE
Jusqu'à la garde
drama
20:00
BOHEMIAN RHAPSODY
Bohemian Rhapsody
biografska glasbena drama
 
Poišči
 
Prireditve
 
Kino
 
Otroci
 
Galerija
 
Abonma
 
Muzej
 
Glasilo Slamnik
 
Založništvo
 
Info
 
Nakup vstopnic