Endre je finančni direktor klavnice, Maria pa stroga in malce posebna kontrolorka kvalitete. Delita si skupne sanje, v katerih se kot jelena vsako noč srečujeta v gozdu, in ko svojo ljubezen iz sanj skušata prenesti v pravo življenje, ugotovita, da je to težje kot se zdi. Zlati medved, Berlinale 2017.

Nenavadna ljubezenska zgodba v še bolj nenavadnem okolju. Endre je finančni direktor klavnice, Mária pa stroga, neprilagodljiva in malce posebna kontrolorka kvalitete. Med psihološko evalvacijo zaposlenih, ko jo sproži skrivnostna in nepojasnjena kraja v podjetju, izvesta, da vsako noč sanjata iste sanje. V njih se srečujeta kot jelen in srna in med njima se spletejo ljubezenska čustva. Psihologinja je prepričana, da je tarča potegavščine, tudi Endre in Mária sprva ne verjameta v skupne sanje, a ko začneta primerjati svoja pričevanja, se nekolikaj asocialna posameznika začneta počasi zbliževati. Ko pa skušata tudi ljubezen iz sanj prenesti v pravo življenje, ugotovita, da je to težje kot se zdi.


iz prve roke

"Toliko znakov obstaja, da si moramo življenje spremeniti v ožjem in širšem pogledu. Zasebno življenje je zelo povezano z družbenim ustrojem, kot da bi bila medsebojno odvisna. Ko razmišljamo o zasebnem življenju, moramo pomisliti tudi na družbeno organiziranost. Če živiš v okoliščinah, ki ne dopuščajo polnega življenja, nekako zboliš. Družba za to poskrbi. Morda obiščeš terapevta, ali začneš piti, ali pretepaš svoje bližnje, kar koli. To so znaki, da ni vse v redu! Moja protagonista se v svoji koži ne počutita dobro, zato se zapreta vase." Ildikó Enyedi

odmevi medijev
"Film odlikuje velika estetika, od mehke fotografije, skorajda liričnih prizorov jelenov v naravi, do desetin podrobnosti, od s krvjo poškropljenih tal, jelenjih kopit do ščetke na umivalniku, ki na trenutke pripovedujejo svojo vzporedno zgodbo, predvsem pa izjemno povedno krepijo osrednjo zgodbo, izvrstne dialoge, vešče prežete s humorjem in iskrivostjo. Stranski liki, od ostarele čistilke, ki brez dlake na jeziku "poštima" Mariino oblačenje in telesno držo, do kadrovika, ki ga ob živce spravlja radoživa žena, dodajajo raznolikost, a nikoli na račun osrednje zgodbe. Svoje naredi tudi glasbena podlaga, izstopajoča je vodilna pesem Laure Marling What He Wrote, ki s svojim besedilom "zadene" Mario.” Ksenja Tratnik, rtvslo.si


O TELESU IN DUŠI

izvirni naslov: Estről és lélekről
zvrst: romantična drama
režiser: Ildikó Enyedi
scenarij: Ildikó Enyedi
igrajo: Géza Morcsányi, Alexandra Borbély, Zoltán Schneider, Ervin Nagy, Itala Békés
dolžina: 116'
lokacija: Mestni kino Domžale

O TELESU IN DUŠI

Izvirni naslov: Estről és lélekről
Zvrst: romantična drama
Režiser: Ildikó Enyedi
Scenarij: Ildikó Enyedi
Igrajo: Géza Morcsányi, Alexandra Borbély, Zoltán Schneider, Ervin Nagy, Itala Békés
Dolžina: 116'
Lokacija: Mestni kino Domžale
Endre je finančni direktor klavnice, Maria pa stroga in malce posebna kontrolorka kvalitete. Delita si skupne sanje, v katerih se kot jelena vsako noč srečujeta v gozdu, in ko svojo ljubezen iz sanj skušata prenesti v pravo življenje, ugotovita, da je to težje kot se zdi. Zlati medved, Berlinale 2017.

Nenavadna ljubezenska zgodba v še bolj nenavadnem okolju. Endre je finančni direktor klavnice, Mária pa stroga, neprilagodljiva in malce posebna kontrolorka kvalitete. Med psihološko evalvacijo zaposlenih, ko jo sproži skrivnostna in nepojasnjena kraja v podjetju, izvesta, da vsako noč sanjata iste sanje. V njih se srečujeta kot jelen in srna in med njima se spletejo ljubezenska čustva. Psihologinja je prepričana, da je tarča potegavščine, tudi Endre in Mária sprva ne verjameta v skupne sanje, a ko začneta primerjati svoja pričevanja, se nekolikaj asocialna posameznika začneta počasi zbliževati. Ko pa skušata tudi ljubezen iz sanj prenesti v pravo življenje, ugotovita, da je to težje kot se zdi.


iz prve roke

"Toliko znakov obstaja, da si moramo življenje spremeniti v ožjem in širšem pogledu. Zasebno življenje je zelo povezano z družbenim ustrojem, kot da bi bila medsebojno odvisna. Ko razmišljamo o zasebnem življenju, moramo pomisliti tudi na družbeno organiziranost. Če živiš v okoliščinah, ki ne dopuščajo polnega življenja, nekako zboliš. Družba za to poskrbi. Morda obiščeš terapevta, ali začneš piti, ali pretepaš svoje bližnje, kar koli. To so znaki, da ni vse v redu! Moja protagonista se v svoji koži ne počutita dobro, zato se zapreta vase." Ildikó Enyedi

odmevi medijev
"Film odlikuje velika estetika, od mehke fotografije, skorajda liričnih prizorov jelenov v naravi, do desetin podrobnosti, od s krvjo poškropljenih tal, jelenjih kopit do ščetke na umivalniku, ki na trenutke pripovedujejo svojo vzporedno zgodbo, predvsem pa izjemno povedno krepijo osrednjo zgodbo, izvrstne dialoge, vešče prežete s humorjem in iskrivostjo. Stranski liki, od ostarele čistilke, ki brez dlake na jeziku "poštima" Mariino oblačenje in telesno držo, do kadrovika, ki ga ob živce spravlja radoživa žena, dodajajo raznolikost, a nikoli na račun osrednje zgodbe. Svoje naredi tudi glasbena podlaga, izstopajoča je vodilna pesem Laure Marling What He Wrote, ki s svojim besedilom "zadene" Mario.” Ksenja Tratnik, rtvslo.si


 
April 2024
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30