Ulični fotograf, ki ga gospodovalna babica priganja k poroki, prepriča plaho dekle iz premožnejše družine, da se izdaja za njegovo zaročenko. Kljub velikim kulturnim razlikam se par zbliža, nepričakovano prijateljstvo pa obrne na glavo njun pogled na svet. Film Ritesha Batre (Okus po ljubezni) je nežna, nostalgična in humorja polna romanca o dveh osamljenih dušah, ki se srečata na kaotičnih ulicah Mumbaja.

TRAILER

iz prve roke
»Situacija v Indiji je danes res zanimiva. Ko sem odraščal – in verjetno stoletja pred tem –, so ljudje vedno postavljali družino na prvo mesto. Šele nedavno so začeli razmišljati o sebi kot o posameznikih in ne zgolj kot o članih družine. To je postal eden osrednjih konfliktov v sodobni indijski družbi. /…/ Navdihnili so me osladni bollywoodski muzikali, ki sem jih v Indiji gledal kot otrok. Večinoma je šlo za nekakšne priredbe Shakespearjeve Ukročene trmoglavke in zgodba se je običajno vrtela okoli revnega fanta, ki je bil recimo avtomehanik, in vročekrvnega bogatega dekleta. /…/ Pomislil sem: kaj če bi vzel to idejo in jo spremenil v nekaj bolj resničnega in organskega? /…/ Najboljši filmi so zabavni, z vsaj enim prizorom, ki gledalca pošteno nasmeje, hkrati pa primerno romantični. To je bil tudi moj cilj, a namesto tipične melodrame sem si zamislil zelo realistično zgodbo o ljudeh, ki živijo v današnjem Mumbaju. /…/ Film govori o hrepenenju; hrepenenju po drugem času, po drugačnem življenju, po drugačnih možnostih. /…/ Ti liki bi bili bolj srečni v nekem drugem času: ko je bilo življenje bolj preprosto, ko je čas tekel počasneje. Naš digitalni svet je postal neobvladljiv, vse se dogaja tako hitro. Upam, da se bo ljudem, ki si bodo film prišli ogledat v kinodvorano, čas malce upočasnil. /…/ Mislim, da filmi ne bi smeli končati svojega življenja v kinematografih. Gledalci bi jih morali vzeti s seboj domov. O njih bi morali razmišljati tudi po zaključni špici. Upam, da bodo ljudje vzeli ta film s seboj domov.« Ritesh Batra
 
portret avtorja
Ritesh Batra (rojen leta 1979 v Mumbaju) je za svoj celovečerni prvenec Okus po ljubezni (2013) poleg številnih drugih priznanj prejel nagrado občinstva na Tednu kritike v Cannesu. Film smo si lahko ogledali tudi v Mestnem kinu Domžale. Sledila sta filma Our Souls at Night (2017) z Robertom Redfordom in Jane Fonda ter The Sense of an Ending (2017) z Jimom Broadbentom in Charlotte Rampling. Fotograf, ki smo si ga lahko ogledali tudi na zadnjem Liffu, je režiserjev četrti celovečerec.

odmevi medijev
»Potrpežljivi gledalci, naklonjeni globoko občutenim filmom, ki si vzamejo čas (v dobrem smislu), da povedo majhno, človeško, domačo zgodbo, bodo v Fotografiji Ritesha Batre našli očarljivo in vznemirljivo popotovanje.«  Gary Goldstein, Los Angeles Times

»/…/ enigmatično premišljevanje o naključnih srečanjih in neizrečenih besedah.« Peter Bradshaw, The Guardian

»Ko na koncu filma lika zapuščata kino, eden od njiju reče: 'Te filmske zgodbe so danes vse enake.' Že mogoče, da so zgodbe enake, a čudovito je videti film, ki najde nov način, kako jih povedati.«  Nell Minow, RogerEbert.com

»Fotograf je film sprave; lika ne iščeta le sorodne duše, najti skušata tudi ravnotežje med tradicijo in modernostjo, med družino in lastnimi željami, med podobo in resničnostjo. Morda zgodba res zveni predvidljivo, a Batra se izogne žanrskim klišejem, banalnim šalam in razkazovanju čustev ter namesto tega ustvari razmišljujoč film, osredotočen na notranja življenja protagonistov.« Joe Blessing, The Playlist

»Že res, da je Fotograf staromoden film s predvidljivim razpletom, a njegova obrtniška plat je brezhibna, igralski nastopi so zadržani in všečni, poleg tega pa je nekaj razorožujočega v Batrovem toplem pogledu na svet, njegovi veri v človeka in zdravilno moč ljubezni. /…/ V teh mračnih, nemirnih časih je včasih v uteho in zadovoljstvo gledati, kako se dobre stvari dogajajo dobrim ljudem.« Ian Freer, Empire

»Nežen, meditativen, poetičen film.« Anupama Chopra, Film Companion 

»Zgodbo, ki na papirju morda deluje obrabljeno in trapasto, Batra spremeni v čudovit film, prežet z vzdušjem nežne melanholije.« Caryn James, The Hollywood Reporter

»Fotografija presega običajne portrete mesta, kjer domuje Bollywood. To je ljubezensko pismo Mumbaju, oda njegovim preprostim užitkom.« Aparita Bhandari, Paste

FOTOGRAF

ODPOVEDANO
izvirni naslov: Photograph
zvrst: romantična drama
režiser: Ritesh Batra
scenarij: Ritesh Batra
igrajo: Nawazuddin Siddiqui, Sanya Malhotra, Sachin Khedekar, Denzil Smith, Brinda Trivedi, Lubna Salim, Rajesh Kumar Sharma, Shihaan Bakshi
dolžina: 110'
lokacija: Mestni kino Domžale
Četrtek, 22. 10. 2020
ob 20:30h odpovedano
Nedelja, 25. 10. 2020
ob 19:30h odpovedano
Sreda, 28. 10. 2020
ob 20:15h odpovedano
Sobota, 31. 10. 2020
ob 20:30h odpovedano

FOTOGRAF

ODPOVEDANO
Izvirni naslov: Photograph
Zvrst: romantična drama
Režiser: Ritesh Batra
Scenarij: Ritesh Batra
Igrajo: Nawazuddin Siddiqui, Sanya Malhotra, Sachin Khedekar, Denzil Smith, Brinda Trivedi, Lubna Salim, Rajesh Kumar Sharma, Shihaan Bakshi
Dolžina: 110'
Lokacija: Mestni kino Domžale
Četrtek, 22. 10. 2020
ob 20:30h odpovedano
Nedelja, 25. 10. 2020
ob 19:30h odpovedano
Sreda, 28. 10. 2020
ob 20:15h odpovedano
Sobota, 31. 10. 2020
ob 20:30h odpovedano
Ulični fotograf, ki ga gospodovalna babica priganja k poroki, prepriča plaho dekle iz premožnejše družine, da se izdaja za njegovo zaročenko. Kljub velikim kulturnim razlikam se par zbliža, nepričakovano prijateljstvo pa obrne na glavo njun pogled na svet. Film Ritesha Batre (Okus po ljubezni) je nežna, nostalgična in humorja polna romanca o dveh osamljenih dušah, ki se srečata na kaotičnih ulicah Mumbaja.

TRAILER

iz prve roke
»Situacija v Indiji je danes res zanimiva. Ko sem odraščal – in verjetno stoletja pred tem –, so ljudje vedno postavljali družino na prvo mesto. Šele nedavno so začeli razmišljati o sebi kot o posameznikih in ne zgolj kot o članih družine. To je postal eden osrednjih konfliktov v sodobni indijski družbi. /…/ Navdihnili so me osladni bollywoodski muzikali, ki sem jih v Indiji gledal kot otrok. Večinoma je šlo za nekakšne priredbe Shakespearjeve Ukročene trmoglavke in zgodba se je običajno vrtela okoli revnega fanta, ki je bil recimo avtomehanik, in vročekrvnega bogatega dekleta. /…/ Pomislil sem: kaj če bi vzel to idejo in jo spremenil v nekaj bolj resničnega in organskega? /…/ Najboljši filmi so zabavni, z vsaj enim prizorom, ki gledalca pošteno nasmeje, hkrati pa primerno romantični. To je bil tudi moj cilj, a namesto tipične melodrame sem si zamislil zelo realistično zgodbo o ljudeh, ki živijo v današnjem Mumbaju. /…/ Film govori o hrepenenju; hrepenenju po drugem času, po drugačnem življenju, po drugačnih možnostih. /…/ Ti liki bi bili bolj srečni v nekem drugem času: ko je bilo življenje bolj preprosto, ko je čas tekel počasneje. Naš digitalni svet je postal neobvladljiv, vse se dogaja tako hitro. Upam, da se bo ljudem, ki si bodo film prišli ogledat v kinodvorano, čas malce upočasnil. /…/ Mislim, da filmi ne bi smeli končati svojega življenja v kinematografih. Gledalci bi jih morali vzeti s seboj domov. O njih bi morali razmišljati tudi po zaključni špici. Upam, da bodo ljudje vzeli ta film s seboj domov.« Ritesh Batra
 
portret avtorja
Ritesh Batra (rojen leta 1979 v Mumbaju) je za svoj celovečerni prvenec Okus po ljubezni (2013) poleg številnih drugih priznanj prejel nagrado občinstva na Tednu kritike v Cannesu. Film smo si lahko ogledali tudi v Mestnem kinu Domžale. Sledila sta filma Our Souls at Night (2017) z Robertom Redfordom in Jane Fonda ter The Sense of an Ending (2017) z Jimom Broadbentom in Charlotte Rampling. Fotograf, ki smo si ga lahko ogledali tudi na zadnjem Liffu, je režiserjev četrti celovečerec.

odmevi medijev
»Potrpežljivi gledalci, naklonjeni globoko občutenim filmom, ki si vzamejo čas (v dobrem smislu), da povedo majhno, človeško, domačo zgodbo, bodo v Fotografiji Ritesha Batre našli očarljivo in vznemirljivo popotovanje.«  Gary Goldstein, Los Angeles Times

»/…/ enigmatično premišljevanje o naključnih srečanjih in neizrečenih besedah.« Peter Bradshaw, The Guardian

»Ko na koncu filma lika zapuščata kino, eden od njiju reče: 'Te filmske zgodbe so danes vse enake.' Že mogoče, da so zgodbe enake, a čudovito je videti film, ki najde nov način, kako jih povedati.«  Nell Minow, RogerEbert.com

»Fotograf je film sprave; lika ne iščeta le sorodne duše, najti skušata tudi ravnotežje med tradicijo in modernostjo, med družino in lastnimi željami, med podobo in resničnostjo. Morda zgodba res zveni predvidljivo, a Batra se izogne žanrskim klišejem, banalnim šalam in razkazovanju čustev ter namesto tega ustvari razmišljujoč film, osredotočen na notranja življenja protagonistov.« Joe Blessing, The Playlist

»Že res, da je Fotograf staromoden film s predvidljivim razpletom, a njegova obrtniška plat je brezhibna, igralski nastopi so zadržani in všečni, poleg tega pa je nekaj razorožujočega v Batrovem toplem pogledu na svet, njegovi veri v človeka in zdravilno moč ljubezni. /…/ V teh mračnih, nemirnih časih je včasih v uteho in zadovoljstvo gledati, kako se dobre stvari dogajajo dobrim ljudem.« Ian Freer, Empire

»Nežen, meditativen, poetičen film.« Anupama Chopra, Film Companion 

»Zgodbo, ki na papirju morda deluje obrabljeno in trapasto, Batra spremeni v čudovit film, prežet z vzdušjem nežne melanholije.« Caryn James, The Hollywood Reporter

»Fotografija presega običajne portrete mesta, kjer domuje Bollywood. To je ljubezensko pismo Mumbaju, oda njegovim preprostim užitkom.« Aparita Bhandari, Paste

 
Oktober 2020
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31