Ko njena prva velika ljubezen brez sledu izgine, Asako zapusti Osako, da bi začela novo življenje. Dve leti pozneje se v Tokiu znova zaljubi … v moškega, ki je na las podoben izginulemu ljubimcu.


»Ne poznam ljubezenskega romana, ki bi bolj prepričljivo kot Netemo sametemo opisoval ljubezen kot skrivnostno silo, podobno čarovniji ali prekletstvu. /…/ Časovni razpon filma je skoraj deset let in zdelo se mi je logično, da vključim dogodke, kakršen je veliki potres. Mislim, da je to za film, v katerem se mešata vsakdanje in izjemno, pravzaprav bistveno. Rutino, ki jo živimo danes, lahko imenujemo post-katastrofalna ‘vsakdanjost’. Katastrofa je osvetlila osnovno resnico: ‘današnji dan je popolnoma drugačen od včerajšnjega’. Po vsej logiki bi morali zaradi tega izgubiti občutek za ‘vsakdanjost’. A japonska družba kot celota je trmasto vztrajala pri fikciji, da se ‘rutina’ nadaljuje kot običajno, da je ‘včerajšnji dan bolj ali manj enak današnjemu in da bo tudi jutrišnji po vsej verjetnosti tak, kakršen je bil današnji’. Nedvomno je tako zato, ker nihče ne bi prenesel življenja brez ‘vsakdanjosti’. Poleg tega med ‘običajnim’ in ‘izjemnim’ ne moremo potegniti jasne ločnice. Ljudje se sprašujejo, ali lahko živijo, ne da bi vedeli, kaj jih čaka jutri. Ljubimca v filmu živita ravno to vprašanje.« Ryusuke Hamaguchi


ASAKO I & II

izvirni naslov: Netemo sametemo
zvrst: ljubezenska drama
režiser: Ryûsuke Hamaguchi
scenarij: Ryûsuke Hamaguchi in Sachiko Tanaka, po romanu Tomoke Shibasakija
igrajo: Masahiro Higashide, Erika Karata, Sairi Itô, Kôji Nakamoto, Misako Tanaka
dolžina: 119’
lokacija: Mestni kino Domžale

ASAKO I & II

Izvirni naslov: Netemo sametemo
Zvrst: ljubezenska drama
Režiser: Ryûsuke Hamaguchi
Scenarij: Ryûsuke Hamaguchi in Sachiko Tanaka, po romanu Tomoke Shibasakija
Igrajo: Masahiro Higashide, Erika Karata, Sairi Itô, Kôji Nakamoto, Misako Tanaka
Dolžina: 119’
Lokacija: Mestni kino Domžale
Ko njena prva velika ljubezen brez sledu izgine, Asako zapusti Osako, da bi začela novo življenje. Dve leti pozneje se v Tokiu znova zaljubi … v moškega, ki je na las podoben izginulemu ljubimcu.


»Ne poznam ljubezenskega romana, ki bi bolj prepričljivo kot Netemo sametemo opisoval ljubezen kot skrivnostno silo, podobno čarovniji ali prekletstvu. /…/ Časovni razpon filma je skoraj deset let in zdelo se mi je logično, da vključim dogodke, kakršen je veliki potres. Mislim, da je to za film, v katerem se mešata vsakdanje in izjemno, pravzaprav bistveno. Rutino, ki jo živimo danes, lahko imenujemo post-katastrofalna ‘vsakdanjost’. Katastrofa je osvetlila osnovno resnico: ‘današnji dan je popolnoma drugačen od včerajšnjega’. Po vsej logiki bi morali zaradi tega izgubiti občutek za ‘vsakdanjost’. A japonska družba kot celota je trmasto vztrajala pri fikciji, da se ‘rutina’ nadaljuje kot običajno, da je ‘včerajšnji dan bolj ali manj enak današnjemu in da bo tudi jutrišnji po vsej verjetnosti tak, kakršen je bil današnji’. Nedvomno je tako zato, ker nihče ne bi prenesel življenja brez ‘vsakdanjosti’. Poleg tega med ‘običajnim’ in ‘izjemnim’ ne moremo potegniti jasne ločnice. Ljudje se sprašujejo, ali lahko živijo, ne da bi vedeli, kaj jih čaka jutri. Ljubimca v filmu živita ravno to vprašanje.« Ryusuke Hamaguchi


 
Marec 2024
Pon Tor Sre Čet Pet Sob Ned
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31